ÇANKIRI / TEKHA
15 Temmuz Şehitler Anadolu Lisesi öğrencileri, İl Milli Eğitim Müdürü Ayhan Işık ve öğretmenleri eşliğinde Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş’ı makamında ziyaret etti. Öğrenciler, gerçekleştirilen ziyarette okul bünyesinde çıkardıkları “Fikr-i Pera” adlı dergiyi Vali Çakırtaş’a takdim etti.