ANKARA / TEKHA
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması vesilesiyle sosyal medya hesabı üzerinden bir mesaj yayımladı. Bakan Tekin, mesajında öğrencilere, öğretmenlere ve velilere ayrı ayrı seslendi.
Bakan Tekin Öğrencilere Tavsiyelerde Bulundu
Öğrencilerin dinlenmesi ve kendilerini geliştirmesi için önlerinde önemli bir zaman dilimi olduğunu belirten Bakan Tekin, öğrencilere şu sözlerle hitap etti:
“Sevgili Öğrencilerim, Bir eğitim öğretim yılını daha geride bıraktık. Şimdi önünüzde dinlenmek, yenilenmek ve kendinizi geliştirmek için önemli bir zaman dilimi sizleri bekliyor. Bu yaz bol bol dinlenin. Ailenizle vakit geçirin. Oyun oynayın, spor yapın, yeni yerler görün. Arkadaşlarınızla bir araya gelin. Tatil süresince okuyacağınız her kitabın size yeni bir pencere açacağını asla unutmayın. Sizler dinlenirken bizler de hazırlıklarımızı tamamlayarak sizleri okullarımızda bekliyor olacağız.”
Öğretmenlere Ve Eğitim Çalışanlarına Teşekkür
Yıl boyunca gerçekleştirilen okul ziyaretlerinde öğretmenlerle bir araya geldiklerini hatırlatan Bakan Tekin, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin gelişim sürecinde sahadan gelen geri bildirimlerin önemini vurgulayarak öğretmenlere şöyle seslendi:
“Değerli Öğretmenlerimiz, Bu yıl da Türkiye’nin dört bir yanında gerçekleştirdiğimiz okul ziyaretlerinde sizlerle bir araya geldik. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin gelişim sürecinde en önemli rehberimiz yine sizlerin birikimi ve sahadan gelen geri bildirimleriniz oldu. 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın başarıyla tamamlanmasında emeği bulunan tüm öğretmenlerimize, okul yöneticilerimize ve eğitim çalışanlarımıza teşekkür ediyorum.”
Velilerin Eğitim Yolculuğundaki Rolü Vurgulandı
Eğitim sürecinde aile desteğinin kritik bir rol oynadığına değinen Bakan Tekin, velilere yönelik mesajında şu ifadeleri kullandı:
“Kıymetli Veliler, Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda sizlerin rolü ve desteği her zaman çok değerli. Velilerimizin çocuklarımızla kurduğu etkili iletişim ve onlara duyduğu koşulsuz sevgi, şüphesiz eğitimin temel dayanakları arasındadır. En değerli varlığımız olan çocuklarımıza eğitim öğretim süreci boyunca desteklerinizi esirgemediğiniz için şükranlarımı sunuyorum. Bu vesileyle eğitim ailemize sağlıklı, huzurlu, verimli ve güzel bir yaz tatili diliyorum.”