HATAY / TEKHA
Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Sahil Güvenlik Komutanlığının 44. kuruluş yıl dönümü münasebetiyle Sahil Güvenlik Doğu Akdeniz Grup Komutanı Yarbay Onur Emir ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
Vali Masatlı’dan Personelle Teşekkür
Kabulde, Sahil Güvenlik Komutanlığının kuruluş yıl dönümünü tebrik eden Vali Masatlı; mavi vatanda emniyet ve asayişin sağlanması, düzensiz göçle mücadele, arama-kurtarma faaliyetleri ile denizlerde kamu düzeninin korunması noktasında büyük bir özveriyle görev yapan tüm Sahil Güvenlik personeline teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.